Tidig morgon och superpiller

Första dagen på praktiken avklarad.
Var uppe med tuppen imorse, 6.00, fyfan.. Trots det var jag piggare än jag trott, var inte förns vid lunch som jag höll på att somna. Alla är lika trevliga och mysiga som sist jag var där, bara 10 månader äldre. Redan på uteleken blev jag adopterad av en av pojkarna som tyckte att vi skulle sitta stilla och äta ute vid ett av borden. Det var svinkallt. Resten av dagen gick bra, hade lite samling, ritade och byggde kojor. Inga överraskningar egentligen. Det här kommer bli jättebra. 
 
Huvudvärken är fortfarande närvarande.. Var på primärvårdjouren igår i två och en halv timma. Fick några starka piller och alla värden såg bra ut. har legat under värmefilten ikväll och tänker nu krypa ner i sängen och lyssna på när Anton dör i tv-spelet. Har tagit ett sånt där superpiller som jag fick utskrivet så hela jag är nu varm och fluffig. Ska därför passa på att nanna! Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback