Panikångest och styrelsefittmöte

Dag sex på praktiken. Onsdag. 5 december. Denna dag trodde jag skulle bli ett rent helvete. Var iallafall den inställningen jag hade. Gårdagen var katastrofal. Så här var det: Jag och min handledare var inställda på att en lärare från universitetet skulle komma på besök. Vi vart tvugna att planera om ungefär 15 gånger. Ett barn som inte skulle komma, ett som var sjukt, ett som skulle komma senare osv. Anna (universitetsläraren) skulle då observera och bedömma en pedagogiskt planerad siutation som jag planerat. Hon skulle komma klockan  9.00. Klockan vart 9.05, sen 9.20 och sen 9.30 och ingen dök upp. Tilll sist körde vi på ändå. Barnen började såklart bli otåliga?? Anna hade alltså sagt till mig att hon skulle komma onsdag den 4e...... Hon skulle alltså komma idag. Hur som helst genomförde vi aktiviteten. Och det gick bra! Det kändes bra! Men helvete vad dåligt det kädes ändå. Pratade med en som jobbade på en annan avdelning som försökte lugna mig lite och sedan med min handledare. Alla lugnade ner mig och "tröstade" mig. Då kändes det lite bättre. Med betoning på lite. Kommer sedan hem och klockan 17 får jag ett jävla mejl att hon SKJUTER UPP SKITEN?! TILL VECKA TVÅ?! Börjar med att skrika rakt ut, Anton kommer inspringandes, sen börjar jag storgråta. Bryter ihop totalt. Slutar med att jag sätter mig på golvet i duschen och gråter. Kommer ut plockar en massa som jag alltid gör när jag är på sånt här humöt och lägger mig sen. Bryter ihop igen. Får riktig ångest. Tårarna fan sprutar. Får ingen luft. Anton får bokstavligen påminna mig att andas. Vet inte vad som hände men efter typ en timme sov jag. En jävla hjälte är han. 
 
Så kan väl inte påstå att jag var så taggad när jag vaknade imorse. Min handledare vart så sjukt irreterad när jag sa att hon inte kommer. Kul :). Snacka om ångest. Men hon och jag genomförde aktiviteten ändå och shit vad bra det gick!!!! Skulle hjälpa ett av barnen att klä på sig. Han han väldigt svårt att koncentrera sig när han gör saker och svarar nej på precis allt. Men jag lyckades!!!! Och efter barnen kommit sig ut pratade jag med min handledare och det kändes ännu bättre. Resten av dagen gick bra! 
 
När jag kom hem däckade jag i sängen efter jag tagit några supervärktabletter. För såklart har huvudvärken inte gett sig än. Åt middag. Gick på styrelsemöte.... Fy. Fan. Jag gillar människor. Och gillar jag dom inte så tolererar jag dom. MEN DENNA MÄNNISKA. En av de som sitter i styrelsen kan verkligen driva mig till vansinne. Jag förstår inte hur man kan ha en åsikt om precis jävlar i mig ALLT. Och hemma väntade en jävla uppgift. Vi var klara med mötet vid 20.10..  Kul att sätta sig med plugg nu då! Snälla kan denna vecka ta slut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback