Nya ansikten och massor med huvudvärk

Dag fyra på praktiken. Måndag. Idag vart inte heller som vanligt. Måndagar brukar de samlas några från vardera förskola och ha möte (lite otydligt om vad?) men förskolechefen var frånvarande. Vi hade även en vikarie då en av de jag jobbar med var ledig. Och som grädde på moset var de också en prao-elev på besök. Sen åkte även en annan i arbetslaget hem sjuk vid klockan ett. Så hips vips var det bara en ordinarie kvar, dvs min handledare. Sen var det 6 barn borta, varav ett som jag ska hålla min aktivitet med imorgon.. Så vi fick tänka om, såklart. 
 
I övrigt har det gått riktigt bra idag! Jag gillar att inte vara nyast på avdelningen. Känns som att jag har lite bättre koll då, även om det inte är speciellt stor skillnad från i fredags egentligen. Men känns som att jag kan ta lite större ansvar. 
 
Huvudvärken har varit delaktig under hela dagen idag med.. Kom hem, tog ett superpiller, däckade i sängen, blev väckt, åt middag, och har nu tagit ännu ett superpiller. Trots det känns der som höger öga kommer hoppa ut ur ögat. YAY. Lär bli en tidig kväll för mig, trots den långa tuppluren. Ska nog bara sitta och måla en liten stund nu, sen göra mig i ordning för sängen. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback