-

 
nu måste ni ställa frågor annars så kommer jag se otroligt mobbad ut bra tack.

Ariska brödraskapet

trekant med snyggingarna som satt till vänster om dig gröna soffan kl 13:50?

2013-03-12 / 13:53:09
URL: http://www.breiviklovers.nu
sara

Färg på ögonen?
Hur lång är du?
Hur gammal är du?
Favorit mat?
Intresse på fritiden?
Brukar du peta näsan?
Vilket djur skulle du helst vilja vara?
Favorit ämne i skolan?
Vilken skola gick du på innan du började på gymnasiet?
Vilket program går
du på gymnasiet?
Din första bakfylla?
Din första kärlek?
Din första riktiga kyss?
Är du oskuld?
Bh-storlek?
Hur många killar har du haft?
Singel eller i ett förhållande?

2013-03-12 / 13:53:36
u now who

vem gillar du mest mig eller cool guy???

2013-03-12 / 14:00:54
Anonym

Om du hade två äpplen, skulle jag få ett då?
Varför är jag bäst?
Rider du häst?
Badar du i träsk?
Använder du väst?
Vem gillar du mest?
Får jag vara din gäst?
Har du haft pest?

2013-03-12 / 16:03:14
Sanna

När kommer bildbomben du lovat? ;D
Varför är du bäst?
Godaste Ben&Jerry's?
Slå en kompis eller någon du hatar?
Vilken är den bästa filmen i hela vida världen? :)
PUSS!

2013-03-13 / 22:18:34
Anonym

Hur många skypekontakter har du:
Hur många barn vill du ha i framtiden:
Har du några husdjur:
Vill du ändra ditt namn
Vad gjorde du under din förra födelsedag:
Vilken tid vaknade du idag:
Vad har du gjort idag? !
Någonting som du längtar till
är du en bitch?
hur ofta duschar du?
har du slagit en kille mellan benen på allvar?
vad är det pinsamaste du har gjort?
brukar du sjunga när du är i duschen?

2013-03-14 / 10:45:44
Emma

Vilket är ditt bästa minne?
Favoritfilm?
Vad har du för planer till sommaren?
Hur skulle din framtid se ut om du fick välja?

2013-03-16 / 15:34:15
Anonym

Yoyololo?
vovadod äror dodinon popololitotisoskoka åsosikoktot?

2013-03-19 / 14:52:33
Anonym

visst älskar du mig?
kollade du på noaks ö när du var liten? (det ägde)
vilken butik är bäst i umeå?
varför har du blå text?
vilken level på candy crush?
who rules u world?
gillar du hp? klura på den du
vad ska du göra i sommar
lyssna du på trolles kassetradio när du var liten? (om du gjorde det kommer jag älska dig lite mer!)
gillar du mane makers? ( jag tycker dom är bäst 8)
varför är häst bäst? lol
vilket är ditt bästa klädesplagg? du måste visa bild!
varför tappade du bort din mobil itio minuter måndagen den 18 i 3?
vet du vem jag är?

2013-03-19 / 17:55:57
Anonym

ops glömde g i mange makers får man inte göra!

2013-03-19 / 17:56:56
Anonym

vem tycker du bäst om i hela världen?
bästa kompis i plugget?
bästa årstid?
vad längtar du till mest?
det drygaste du vet?
det pinsamaste du gjort med en kille?
mjölk eller saft?
favorti aoutfit?
kär?

2013-03-20 / 21:54:37
Izabell

TJAABA!

-Vilken pizza är bäst?
- Bor du i vännäsby eller bjurholm ;)
- Bästa klädaffären
- kan du säga Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttisju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai. x5

2013-04-12 / 22:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback