Svar på frågestunden...

Ariska brödraskapet

trekant med snyggingarna som satt till vänster om dig gröna soffan kl. 13:50? - självklart! när var hur?

 

Sara

Färg på ögonen? - blå för det mesta

Hur lång är du? - 164,7cm !

Hur gammal är du? - 16, 17 andra maj

Favorit mat? - grillat!

Intresse på fritiden? - mat

Brukar du peta näsan? - ja, så fort ingen ser så kör jag upp mist två fingrar i näsborrarna. fast nä

Vilket djur skulle du helst vilja vara? - sengångare

Favorit ämne i skolan? - mediaproduktion

Vilken skola gick du på innan du började på gymnasiet? - Hammarskolan i Vännäs

Vilket program går du på gymnasiet? - Samhälls

Din första bakfylla? -

Din första kärlek? - var lång

Din första riktiga kyss? - fick jag av min första kärlek

Är du oskuld? - noep

Bh-storlek? - orelevant

Hur många killar har du haft? - nån hand

Singel eller i ett förhållande? - lever singellivet fullt ut!!

 

 
u now who

vem gillar du mest mig eller cool guy? - Cool Guy alla gånger! han är min soulmate.

 

Anonym

Om du hade två äpplen, skulle jag få ett då? - om du är snäll, så troligtvis ja

Varför är jag bäst? - för du är min vän

Rider du häst? - jao biches

Badar du i träsk? - jo jag och Shrek brukar dejta lite nu och då

Använder du väst? - var ock varannan måndag faktiskt

Vem gillar du mest? - mig själv

Får jag vara din gäst? - alla gånger! dörren är alltid öppen för dig!

Har du haft pest? - ja, tyvärr så överlevde jag inte....

Sanna

När kommer bildbomben du lovat? ;D - när jag tar mig tiden (a)

Varför är du bäst? - för jag har sånna som du i mitt liv ;*

Godaste Ben&Jerry's? - "Half Baked" eller "Caramel Chew Chew" men "Everything but the.." verkar sjukt underbart god!!!

Slå en kompis eller någon du hatar? -nejtack! jag är snel

Vilken är den bästa filmen i hela vida världen? :) - finns för många för att jag ska kunna välja!

PUSS! - på rumpan!

Anonym

Hur många skypekontakter har du? 177

Hur många barn vill du ha i framtiden? - lagom

Har du några husdjur? - två hundar, tanten och fjanten

Vill du ändra ditt namn? - nä det känns det bara onödigt!

Vad gjorde du under din förra födelsedag? - satt generad i matan när halva matsalen stod på stolarna och sjöng "ja, må hon leva" medans andra halvan satt och sjöng.. var på alla applåderade då det var över. ni gjorde min dag!

Vilken tid vaknade du idag? - 06.15...

Vad har du gjort idag? - haft mitt nationella tal på svenskan, fått 20/20 på ett engelska prov och sedan städat heeeela huset

Någonting som du längtar till? - sommaren!

är du en bitch? - varje dag!

hur ofta duschar du? - var och varannan dag

har du slagit en kille mellan benen på allvar? - nja kan jag inte säga

vad är det pinsamaste du har gjort? - håller inte koll på allt!

brukar du sjunga när du är i duschen? - vad ska man annars göra? stå rätt upp och ner helt tyst? nä! i duschen är det alltid showtime!

Emma

Vilket är ditt bästa minne? - har så många fina minnen men min konfa var helt underbar!

Favoritfilm? - finns för många för att jag ska kunna välja!

Vad har du för planer till sommaren? - jobba, jobba lite till, sola, bada, jobba och vara på en massa läger osv....

Hur skulle din framtid se ut om du fick välja? - lycklig lol

Anonym

Yoyololo? - vovadod anonnonarorsos? yoyololo roregogeroraror!

vovadod äror dodinon popololitotisoskoka åsosikoktot? - mominon popololitotisoskoka åsosikoktot äror inongogetot atottot kokomommoma momedod.. jojagog äror hoheloltot vovilolsose popå dodetot ämomnonetot..!!!

Anonym

visst älskar du mig? - det är frågan!

kollade du på noaks ö när du var liten? (det ägde) - öh ja?!

vilken butik är bäst i umeå? - salt och bik bok om man pratar kläder!

varför har du blå text? - för jag vet inte hur man byter...

vilken level på candy crush? - 159

who rules u world? - my brain

gillar du hp? klura på den du - hamsterpaj? nej! datorn? funkar!

vad ska du göra i sommar - jobba, jobba lite till, sola, bada, jobba och vara på en massa läger osv....

lyssna du på trolles kassetradio när du var liten? (om du gjorde det kommer jag älska dig lite mer!) - OMG JAAAA BFFs 3<3<3<3<3<3< lol nä men ja de gjorde jag. Trolle är min role model näst efter Selena Gomez (no lie)

gillar du mange makers? (jag tycker dom är bäst) - ja dom funkar!

varför är häst bäst? lol - bra träning god mat - the ultimate animal

vilket är ditt bästa klädesplagg? du måste visa bild! - min gråa kofta alla gånger! bor typ i den..

varför tappade du bort din mobil itio minuter måndagen den 18 i 3? - stalker

vet du vem jag är? - lol nej

Anonym
vem tycker du bäst om i hela världen? - mig själv
bästa kompis i plugget? - i klassen är det du, och izabell är också grym
bästa årstid? - sommar
vad längtar du till mest? - sommaren!
det drygaste du vet? - dryga saker
det pinsamaste du gjort med en kille? - gett fel person en andra chans, annat får ni inte veta;););)
mjölk eller saft? - kall lättmjölk
favorti aoutfit? - mina Dr. Denim högmidjejeans med min Ed Hardy t-shirt och min gråa kofta, alla gånger!!
kär? - nej

Izabell
Vilken pizza är bäst? - någon med sås på!
Bor du i vännäsby eller bjurholm ;) - fortfarande inget av de ;)
Bästa klädaffären - beror på vad man ska köpa.. salt och bik bok för fina kläder. lindex och gina tricot för underkläder. hm och cubus för baskläder. men små affärer som ex salt har dom finaste kläderna!
kan du säga Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttisju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai. x5 -sjusjösjykasjömänskättrsavsjysjyttisjt.. nä tydligen inte

 
tack för mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback