bättre sent än aldrig!

Hej snygging
så här ligger det till, jag har inte bloggar på en halv evighet, mina kompisar klagar på det, men jag har inget att säga. just nu händer det inte så mycket i mitt liv utöver träning, skola och planering inför utbytesår. och självklart lite egentid med gitarren. just nu gör jag inget vettigare än ligger i sängen med tanken att jag egentligen borde sova i bakhuvudet. men det kändes jobbigt. jag har även äckligt mycket träningsvärk i magen. blä.
imorgon är det i alla fall fredag och det ända riktigt jobbiga är att vi har prov på median om gatekeepers. jag kommer knappast lyckas så bra med det eftersom jag knappt förstått ett ord av vad vikarien säger. 
efter skolan ska jag in till stan och träffa min saknade Antonia! vi ska först äta någit och sen kolla på spex i vasakyrkan, vilket kommer äga!
tänker försöka sova nu men är inte så jättetaggad på det eftersom det låter som om någon ligger under min säng och andas.. men det är med största sannorlikhet någon av hundarna i rummet brevid. så med träningsvärk i magen och mitt flashiga ferrari-täcke säger jag godnatt!
 
 

Sanna

Hejja Snygging! Kan du inte berätta ALLT om ditt utbytesår som du planerar??!

2013-11-21 / 22:52:44
URL: http://sannasjostromss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback