tack gode gud!

sitter med världens hemskste träningsvärk just nu.. 
det börjar runt heeela högra skulderbladet och stamar upp i nacken och axeln
gör så sjuuukt ont! kan knappt röra armen eller mig själv..
och vad tror ni händer? om inte..
jag får hicka!
 
F M L. varje sekund var plågsam
 

men som vissa säger http://www.giyf.com/
 
 
då kommer jag in på en blogg där det står:
 
Vi kan glömma allt som att hålla andan, bli skrämd, stå på huvudet, äta lingonsylt, svälja tre gånger utan att andas och allt annat strunt som vi försökt.
För det är enkelt.
Nästan löjligt enkelt:
Drick varmt vatten.
En mugg räcker. Drick det med bestämdhet, så att halsen värms upp ordentligt. Det är utan tvekan det behagligaste, enklaste och effektivaste sättet att bli av med hicka. Nykokt vatten.
 
 
och jag skämtar inte nu.. det funkar!!
nu ska jag jag sova, eller i alla fall försöka med tanke på min äckelhosta..
Godnatt finisar!!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback