Datumet är satt.

Fick en kallelse till sjukhuset på posten, datumet är satt. 
23 oktober --> Operation
Vet inte om jag är glad, rädd, orolig, eller något liknade.. Mest nervös tror jag.
Tänk om de inte blir någon skillnad?
Och då har jag legat på sjukhus, gått med gips i ca 6 veckor, och antagligen haft jävligt ont. Plus, om dom skär upp nån annanstans än i de gamla ärren så kommer jag ju få fler ärr.
Jag är medveten om att inte ens hälften som läser det här, har en aning om vad jag pratar om, men så är det.
Min aptit kommer försvinna totalt, och de ända jag kommer vara sugen på är gelehallon. 
Kommer lana alla filmer som finns i skåpet utanför (om jag nu ligger på samma ställe).
Kommer gråta och vara helt död.
Sakna min klass kommer jag nog också göra..
Får väl hoppas att dom kommer och hälsar på, eller inte eftersom jag kommer se helt förstörd ut (LOL)
Finns inget internet där heller.. yay!
Så jag kommer antagligen möggla bort. lol
Men akta er då jag kommer tillbaka, då plöjer jag ner alla i min väg! swag
Men jag är fett trött nu så ska väl sova eller liknande.
Ta hand om er, puss

linnet!!!!!!!

det kommer att gå jättebra!!(LLLLLL)

2012-09-11 / 11:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback