tappad som barn?

jag vet inte vad jag vill.
allt jag vet just nu är att jag är förvirrad, kanske lite sårad..
jag tror egentligen att alla tar det oseriöst,
men innerst inne vet jag att du inte skulle tacka nej.
jag kanske känner dig bättre än du tror
än jag jag tror
jag blir nästan illamående av mig själv ibland
att jag låter mig luras av du, om och om igen
kallsvettas
nä skärpning nu
paranoid kallas det
eller bara allmänt trött
ta dagen som den kommer Petra
skit i allt som hänt
jag är starkare nu 
i alla fall starkare än då
då följde jag  bara med strömmen
varför hamnar jag alltid så fel?
jag tror jag gör rätt när jag säger så här:
- jag ger upp nu, jag slutar försöka nu, för jag är den jag är, och jag är inte perfekt. jag kommer hålla huvudet högt och inte låta någon dra mig ner i det där hålet jag så väl känner igen. jag kanske inte ser ut som nån modell (speciellt innte just nu lol) och jag gör inte alltid de rätta valen i mitt liv men jag är då fan ärlig till skillnad från dig. 
 
Godnatt babe.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback