helvetesdag..

VARNING OTREVLIGT SPRÅK! lol
 
Vakna halv nio utsövd och tänker: ''det här kommer nog bli en bra dag''
Fixar mig och äter i lugn och ro och tänker fortfarande: ''det här kommer bli en bra dag''
Öppnar ytterdörren och ser hur regnet öser ner och tänker: ''de blir nog bra om jag bara tar på mig de där regntältet eller vad det nu är för något''
Börjar cykla och märker att det är punka på både fram och bakdäcket och tänker: ''allvarligt? de kanske inte blir så bra ändå..''
Parkerar cyckeln och klivet på bussen, och självklart så funkar inte mitt buskort(som vanligt) och jag tänker: ''det här va fan inte min dag.. vad mer kommer hända idag?!''
Väl i stan så är bussen 8 minuter försen så får springa för att hinna med bussen till skolan, tänker: ''men allvarligt kan livet bara sluta dryga?!''
Bussen är halvt på väg då jag kommer springander så får knacka på dörren och tänker: ''kom igen, kom igen! snälla, snälla, snälla, stanna!!!''
Busschauffören tittar bara på mig och gasar, och jag tänker: ''MEN VAFAN JÄVLA SURFITTA KAN DU INTE VARA LITE SNÄLL ELLER?!?!?!?!''
Går surt och kollar efter nästa buss men de var 20 min till nästa skulle gå, då går jag till mammas jobb.
Äter mat på mammas jobb och går sedan tillbaka till vasaplan och tänker: ''nu jävlar!!!''
2:an har just gått så fick ta 8:an och sen gå i regnet en hållplats och tänker: ''jahapp de kan väll inte bli värre?''
Går på engelskan, matteläraren kommer in och säger: vi har ingen sal att vara i så de blir ingen matte idag. alla i klassen jublar och jag tänker: ''de är väl på gott och ont, visst skönt med bara en lektion, men vafan har jag itne gått igenom för EN lektion??''
Sen kommer vår mentor in med våra personliga schema, och jag tänker då jag ser mitt: ''vänta nu.. dom har lagt till en lektion (språk) på måndag... jag slutar fyra... fan... fan.. FAN!!!!! jag missar alltså 15:35 bussen som jag måste senast ta om jag ska hinna till stallet..FML!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!''
Sitter sen och väntar i nån timme för att språket ska börja.
Klockan blir 14:45, vå går till klassrummet.
Där får vi reda på att vi inte har något språk utan vi får sluta...
Jag kollar på klockan 14:50.. min buss går om 15 min..
Spurtar med Amanda ner på NUS. 
Hinner nätt och jämt med bussen.
Hoppar av på statoil med Gabriel och upptäcker att nä jag har tappat bort min cykelnyckel, tänket inte så mycket längre, mer skriker ut min ilska och allt.
Liftade hem.
Efter jag ätit och bytt om, är påväg ut genom dörren. då går min jacka sönder..
 
 
 
Nu 22:21 tänker jag så här: ''Jag. Vill. Sova.''
 
 
GODNATT!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback